2011 m. gegužės 5 d., ketvirtadienis

Gyvenimas muzikos ritmu

Yra sakoma, kad daug dirbantys žmonės spėja viską. Šis posakis puikiai tinka ir šiai barbei devyndarbei. Šiais metais ji baigia „Džiugo“ vidurinę mokyklą, ruošiasi artėjantiems egzaminams, o laiko randa ir sportui. Bet didžiausia jos aistra ir pomėgis-didžėjavimas. Taigi susipažinkite su Samanta Savickyte- vienintele mergina didžėja Telšių mieste.


-Kada ir kodėl pradėjai muzikuoti, kitaip sakant didžėjauti?
Mano gyvenimas su muzika prasidėjo kai man buvo 6 metukai, tada močiutė man nupirko elektroninį pianiną. Pamenu, kad juo grodavau nuo ryto iki vakaro, nors ir nepataikydavau į taktą. Močiutė nenorėjo, kad mano muzikavimo kelias vien tuo ir baigtųsi, tad užrašė į privačias pianino pamokas. Bėgant metams keitėsi ir man patinkančios muzikos stilius. Taip ir prasidėjo mano didžėjavimo istorija, kai nuo 12 metų, po mokyklos diskotekos, pradėjau domėtis elektronine, klubine muzika.

-Ar Telšiuose daug didžėjų?
Ne, palyginus su kitais miestais jų nėra daug, vos keletas.

-Kaip kilo mintis pačiai į rankas paimti pultą?
Po apsilankymo diskotekoje nusprendžiau kaupti muziką, stengiausi ieškoti jos įvairiose interneto svetainėse. Tada buvau lyg muzikos maniakė. Bet supratau, kad man to neužtenka. Ir vėliau susipažinusi su Telšių mokyklų didžėjais, pati 15 metų įžengiau į šokių aikštelę ne kaip klausytoja, o jau kaip didžėja.

-Kokie tavo pasiekimai muzikos srityje?
Mano nuomone, didžiausias pasiekimas yra visų žmonių, esančių šokių aikštelėje, pripažinimas, kad jie manęs klauso, šoka pagal mano muziką. Taip pat, pasisekimas yra tai, kad radau sau artimą žmogų, kuris visada groja su manimi ir esame lyg komanda, tai yra Darren K. Grojame kartu jau daugiau nei vienerius metus.

-Kur jau esate pasirodę?
Esame groję Vilniaus, Kauno, Klaipėdos klubuose, taip pat ir Telšiuose.
 
-Grojat tik poroje ar bandai ir viena pasirodyt?
Esu grojusi viena Vilniuje, taip pat laukia svarbus pasirodymas Klaipėdoje, "Kiwi" klube.

-Sėkmės Tau ten. Na, o dabar prisiminkim ir kitas tavo veiklas- šokis ir sportas. Ar vis dar šoki?
Šokau šokių studijoje "Divain" nuo vienuolikos metų ir šokėjos karjerą baigiau būdama aštuoniolikos. Viskas baigėsi tada, kai supratau, kad nebespėsiu tinkamai pasiruošti šokiams ir grojimams, nes tiek koncertai, tiek dj pasirodymai vyksta savaitgaliais.

-O kaip su sportu? Vis dar sportuoji?
Sportuoju, bet tik tada kai turiu laisvo laiko, stengiuosi palaikyti figūrą bėgiodama. Na, o fitneso varžybose teko sudalyvauti tik kartą, šiose varžybose užėmiau 1-ąją vietą. Tačiau dėl sveikatos sutrikimų nebetęsiau šio sporto, nors vis dar yra minčių tęsti tai, ką pradėjau.

-Kokie tavo ateities planai?
Išlaikyti gerai brandos egzaminus ir įstoti mokytis į Vilnių, nes didmiestyje verda naktinis gyvenimas, kuriame yra daug klubų, kuriuose galėčiau pasirodyti ir stengtis užvaldyti šokių aikštelės publiką.

-Tai savo gyvenimą ketini susieti su didžėjavimu?
Tikrai taip. Stengsiuosi ne tik groti, bet ateityje bandysiu ir pati kurti dainas, kurias galėčiau atlikti klubuose.

-Dėkoju už pokalbį.


 Simona Grigalauskytė



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą